torstai 5. maaliskuuta 2009

OGG Aamumeditaatio




The Order of the Golden Grail


Aamumeditaatio
Kesto: 2-30 min.

Näe itsesi graalina, avoimena maljana, joka on valmis vastaanottamaan elävän rakkauden virtauksen. Vahvista sydämessäsi:

Maailmankaikkeuden Sydän, hiljennyn edessäsi.
Avaudun sinulle.
Anna rakkautesi täyttää minut.
Anna rakkautesi virrata kauttani.
Anna elämäsi virrata kauttani.
Anna parantavan valosi virrata kauttani.

Voit pitää lauseiden välillä pienen tauon tai toistaa niitä, kunnes tunnet niiden sisimmän olemuksen läsnäolon.

Seuraa elävää kultaisena värähtelevää energiavirtausta sydämestäsi Auringon Sydämeen ja sitten Maan Sydämeen, kunnes tunnet olevasi osa elävää rakkauden virtausta.

Meditoi kuinka omalta osaltasi vahvistat elävää virtausta Järjestön jäsenten sydämien muodostamassa verkostossa. Voit jatkaa meditoimalla tässä värähtelyssä vielä pitempään ja käyttää yllä olevia lauseita meditaation pohjana tai voit käyttää Kristusmeditaatiota, Aurinkoenkelimeditaatiota tai jotain muuta sinulle sopivaa meditaatiota.

Lausu lopuksi alla olevat OGG:n peruslauseet ja sen jälkeen viereiseltä sivulta omaa astettasi vastaavat vahvistukset.

Annan itseni Maan elävälle Hengelle
Annan itseni Jumalan myötätuntoiselle rakkaudelle
Annan itseni Pyhän Elämän voimistamiseksi
Annan itseni Kultaisen Graalin virtaukselle
_________________________________________

The Order of the Golden Grail
OGG:n peruslauseet ja eri asteiden vahvistukset






































Jumalan
tahdon ja
elämän
virtaus

Jumalan
sydämen
virtaus


Pyhän
Hengen
virtaus


Kultaisen
Graalin
virtauksen
vahvistaminen

Perus-
lauseet




Annan itseni
Maan
elävälle
Hengelle


Annan itseni
Jumalan
myötätuntoiselle
rakkaudelle


Annan itseni
Pyhän
Elämän
voimista-
miseksi

Annan itseni
Kultaisen
Graalin
virtaukselle


1. aste





Kannan
vastuuta
elämän
kehityksestä
maan päällä

Elän
harmoniassa
rakkauden
periaatteiden
kanssa

Avaudun
maailman-
kaikkeuden
rauhalle


Liitän
itseni
Kultaisen
Graalin
virtaukseen

2. aste






Edesautan
Jumalan
valtakunnan
syntymistä
maan päälle


Annan
rakkauden
olla elämäni
perusta



Annan
Maan
Pyhän
Elämän
värähdellä
kauttani

Olen
Kultaisen
Graalin
virtauksessa



3. aste





Olen
elämän
sisäinen
tuli


Olen
Jumalan
sydämen
rakkauden
virtaus

Olen
Pyhän
Elämän
virtaus


Olen
elävä
Kultainen
virtaus


4. aste





Olen
maan
Pyhä
Liekki


Olen
rakkauden
elävä
Graali


Olen
elämän
vesi



Olen
Maan
Pyhän
Graalin
virtaus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti